حانیه سادات حسن پور ازغدی روانشناس مشهد

Wiki Article

حانیه سادات حسن پور ازغدی



حانیه سادات حسن پور ازغدی




کارشناس ارشد روانشناس و مشاور


شماره نظام : 11814


?پرسش و پاسخ با پزشک


5.00

%100 رضایتمندی




نوبت‌دهی و آدرس و تلفن حانیه سادات حسن پور ازغدی



09397522005


مشهد


سناباد 32 - ساختمان آریان - طبقه سوم -  واحد چهارم - کلینیک روان‌شناختی نجوا

هزینه 45 دقیقه مشاوره حضوری : 230 هزار تومان

هزینه 45 دقیقه مشاوره آنلاین و یا تلفنی: 150 هزارتومان

حانیه سادات حسن پور ازغدی

کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی از دانشگاه فردوسی مشهد

مدرس دانشگاه

شماره پروانه تخصصی اشتغال: 11814

درمان افسردگی، اضطراب، مشکلات فردی، واژینیسموس

معرفی و راهنمای نوبت‌دهی حانیه سادات حسن پور ازغدی




خانم حانیه سادات حسن پور ازغدی از کارشناس ارشد روانشناس و مشاور در مشهد است که آدرس این مرکز در سناباد واقع شده است. جهت دریافت نوبت دهی آنلاین از حانیه سادات حسن پور ازغدی می‌توانید از وبسایت دکتریاب استفاده کنید و یا جهت تماس با حانیه سادات حسن پور ازغدی از شماره(های) 09397522005 استفاده بفرمایید. سعی شده معرفی و توضیحات مختصری از جمله مشخصات و آدرس اینستاگرام حانیه سادات حسن پور ازغدی، آدرس وب سایت و ساعات کاری مرکز را در اختیار شما قرار دهیم.

برای رفاه حال بیماران، حانیه سادات حسن پور ازغدی امکان نوبت‌دهی آنلاین را فراهم کرده‌اند تا افراد بتوانند بدون صرف زمان و انرژی زیاد، وقت ملاقات خود را از هر کجا و در هر زمان رزرو کنند. این سیستم نوبت‌دهی آنلاین، با کاربردی آسان و دسترسی سریع، اطمینان می‌دهد که شما به راحتی می‌توانید زمان دیدار با حانیه سادات حسن پور ازغدی را تنظیم کنید. همچنین در صورت https://doctor-yab.ir/ فعال بودن مشاوره تلفنی به راحتی در منزل و از طریق تلفن می‌توانید با حانیه سادات حسن پور ازغدی صحبت کنید و مشاوره پزشکی دریافت کنید.

شما همچنین می‌توانید در دکتریاب نظرات در مورد حانیه سادات حسن پور ازغدی را مشاهده و مطالعه کنید و همچنین با سایر مراکز روانشناس و مشاور مشهد آشنا شوید.





Report this wiki page